Skoči na glavno vsebino

V tednu od 5. do 9. februarja smo članice Erazmus+ mobilnosti (Job-shadowing) gostovale v Beogradu. 

Že pred odhodom v Beograd smo na šoli izvedli nekaj aktivnosti, ki nas bodo povezale. Učenci so za svoje sovrstnike pripravili pisma in darilca, knjižne kazalke. Darilo, ki ga je narisala Nina pa zdaj krasi pisarno ravnateljice na šoli v Beogradu. 

Ravnateljica in pomočnica ravnateljice sta nas zelo lepo sprejeli, seznanili z učiteljskim zborom in drugimi delavci šole, potekom dela, šolo in učenci. 

Strokovni delavci in učenci OŠ Miroslava Antiča so nas gostili pri številnih urah pouka matematiki, informatiki, fiziki, srbščini (dopolni) … vključili so nas tudi v »ambijentalnu nastavu« na Kalemegdanu. Dejavnost, ki jo izvajajo v sodelovanju s kustosinjo Narodnega muzeja.

Članice tima smo se seznanile tudi z delom pedagoginje, delom z učenci s PP, šolsko knjižnico in njeno vlogo v šoli.

Ker smo gostovale v tednu, ko pri nas obeležujemo državni praznik, slovenski kulturni dan, smo v sodelovanju z učenci naše šole pripravile tudi daljšo učno uro o Prešernu in o slovenski kulturi. 

Pouk na šoli poteka izmensko, učenci imajo en teden pouk dopoldan in en teden popoldan, enako velja za učitelje, en teden so v službi dopoldan in en teden popoldan. 

Pri vseh urah pouka imajo učenci učbenike, delovne zvezke in seveda ostale pripomočke. Učbenike so učenci iz Beograda letos dobili v dar, brezplačno. Sredstva je financiralo mesto Beograd. 

Ocenjevanje je formativno. V letošnjem šolskem so pričeli tudi z ocenjevanjem vedenja. 

V šoli so vsi v čevljih in se ne preobuvajo. 

Razen za nekaj učencev prvošolcev, ki čakajo na popoldanski pouk, v šoli nimajo organizirane prehrane. Hrano prinašajo s sabo ali pa si kaj kupijo v bližnji pekarni. Vsak dan morajo učenci med glavnim odmorom na igrišče, kjer pomalicajo, nekateri pa izkoristijo čas, da malico tudi kupijo. 

Torbe imajo učenci obešene na stole, vedno. Presenetilo nas je, da učenci naredijo to avtomatsko brez opozarjanja. 

Tako kot pri nas sta dnevnik in redovalnica v elektronski obliki, v elektronski obliki pa so tudi številni učbenik. 

Predmetnik je podoben, bistvena razlika pa je v tem, da imajo v šoli možnost izbrati ali bodo obiskovali verski pouk ali izbirni predmet s področja etike in morale. 

Vsebinsko so učni načrti bolj podobni našim iz časa osemletke, še vedno je v njih veliko učnih snovi, ki smo jih pri nas izpustili iz učnih načrtov. 

Nabralo se je veliko pozitivnih vtisov, ki bodo gotovo vplivali na naše pedagoško delo, hkrati pa smo z učenci in kolegi iz Beograda stkali pristne vezi, ki nas bodo bogatile tudi v prihodnje. 

Dostopnost